Museo de Historia Castellarnau,Tarragona

Emil Grigoras-Exposición en Museo de Historia Castellarnau,Tarragona 16 jun 2012.

Exposición Colectiva de Esculturas. 
LA CULTURA ENS TRANSFORMA. 
Organizado por, Asociación Cultural Tarracoart. 


 
Las profecías de Nostradamus.

Escultura, Emil Grigoras. Medida, 80x30.cm

RAMON BONACHI POETA.

Publicado en: ASOCIACIÓN CULTURAL
 
TARRACOART,una Poesía a esta Escultura
.


PENSANT EN TU.


Tanco els meus ulls

només per un moment,

en obrir-los

aquest moment va passar,

va marxar

pensant en tu,

tots els meus somnis,

passen per la meva vida

en silenci
,
sense despertar a ningú
,
en tots

em pasó el temps

pensant en tu.

No puc deixar de mirar-te,

creu-me que ho sento,

la teva figura

m'atrau, m'agrada,

quan me'n vaig,

me'n vaig

pensant en tu

dolç pensament

nascut d'entre les meves mans

tot el que sóc

t'ho dec
.
ets inspiració,

sou vida.

Si un dia

te'n vas,

si per amor

em deixes,

per molt lluny

que estiguis de mi,

seguiré,

pensant en tu.


Muchas Gracias Ramon !.
 

Te lo agradezco por el trabajo y su 

tiempo dedicado a esta
 
maravillosa POESÍA que has hecho a mí escultura

Felicidades Amigo !.

Eres un GRAND POETA.

Un cordial saludos y un abrazo.
 

Comentarios